FAQ'S

Online Bestellen

WAAR KAN IK MIJN GIFTCARD OF KORTINGSCODE GEBRUIKEN?

U kunt uw giftcard en kortingscode toevoegen bij het afronden van je bestelling bij de pagina ‘Your cart’.

WAAR KAN IK EEN SNUIFDUIF GIFTCARD KOPEN?

U kunt online een SNUIFDUIF giftcard kopen. Giftcards zijn 12 maanden geldig, gerekend vanaf de datum van aankoop. Online gekochte giftcards kunnen alleen gebruikt worden op desnuifduif.nl.

U kunt ook een giftcard kopen in onze SNUIFDUIF boetiek. Deze kaart kan alleen in onze boetiek worden gebruikt en is 12 maanden geldig, gerekend vanaf de datum van aankoop.

HOE ONTVANG IK MIJN GIFTCARD?

Giftcards kunt u voor verschillende waarde verkrijgen. Ze zijn 12 maanden geldig, gerekend vanaf de datum van aankoop. Wij sturen de giftcard per post en u ontvangt een e-mail als de giftcard is verstuurd. U ontvangt een unieke code welke u later kunt gebruiken in onze online shop, bij het afrekenen. Bewaar de code op een veilige plek, want DE SNUIFDUIF kan de code niet meer activeren nadat deze is gebruikt. Verloren of gestolen kaarten kunnen niet worden vervangen.

HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS VERWERKT?

Als uw bestelling is verwerkt ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Als uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Mocht u geen e-mail hebben ontvangen, controleer voor de zekerheid u ongewenste e-mail map en neem anders contact met ons op via info@desnuifduif.nl.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD ADRES HEB OPGEGEVEN?

Als uw adres niet compleet of niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact op met info@desnuifduif.nl. Als u eenmaal een e-mail met verzendbevestiging heeft ontvangen kunnen we uw adres niet meer aanpassen. Zorg er daarom voor dat uw adresgegevens juist zijn ingevoerd voordat u de bestelling plaatst.

KAN IK MIJN GEPLAATSTE BESTELLING NOG AANPASSEN?

Als uw bestelling eenmaal is afgerond kunnen we de bestelling niet meer aanpassen. U kunt alleen uw bestelling nog annuleren voordat het pakket is verzonden.

RUILEN & RETOURNEREN

BINNEN WELKE TERMIJN KAN IK MIJN PRODUCT RUILEN OF RETOUR ZENDEN?

De SNUIFDUIF accepteert omruilingen/retourzendingen in originele staat binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Geretourneerde producten worden alleen geaccepteerd als ze in het originele doosje of zakje worden geretourneerd, ongedragen zijn en in dezelfde conditie terugkeren. Bij ruilen en retourneren vindt u meer informatie.

HOE KAN IK MIJN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN?

U kan uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.
Volg onderstaande procedure als u een bestelling wilt retourneren / ruilen.

1. Meld u omruiling / retour aan via info@desnuifduif.nl.
2. Zorg ervoor dat u de ongedragen sieraden veilig en in de originele box of zakje verpakt. Deze dient retour te worden gestuurd in de originele verzendverpakking of een andere stevige verzenddoos samen met je naam en ordernummer.
3. Retourneer het item naar:
DE SNUIFDUIF
Wolvenstraat 35
1016 EN Amsterdam
The Netherlands

Je retour of ruilingen mag u ook langs brengen in onze winkel. De winkel is van woensdag  t/m zondag geopend van 12:00 – 19:00.

4. Na ontvangst van je retour / omruiling ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging per email.

WAT IS DE PROCEDURE VOOR RUIL EN RETOUR ZENDINGEN?

U ontvangt een e-mail binnen 2 werkdagen nadat we uw pakket hebben ontvangen. We vervangen de te ruilen producten zo snel mogelijk. Retourzendingen worden terugbetaald binnen 14 dagen nadat we uw pakket hebben ontvangen . Wij zullen dit bedrag overmaken naar de rekening waarmee de betaling is gedaan.

KAN IK MIJN PAKKET TERUGBRENGEN BIJ DE SNUIFDUIF WINKEL?

Ja, dat kan! De winkel is van woendag t/m zondag geopend van 12:00 – 19:00 uur.

WAT IS HET RETOURBELEID BUITEN NEDERLAND?

Bestellingen geplaatst met een afleveradres buiten Nederland kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling worden geretourneerd. Voor internationale retourzendingen vergoed DE SNUIFDUIF geen importheffingen of belastingen die bij het verzenden of retourneren verschuldigd zijn. Hier vindt u meer informatie over het retourneren van uw pakket.

KAN IK SALE ARTIKELEN RETOURNEREN?

Artikelen die tijdens de sale zijn gekocht kunnen alleen geruild worden voor een ander item binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. Sale items kunnen niet worden geretourneerd.

LEVERING

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING BINNEN IS?

We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst worden binnen twee werkdagen verzonden gerekend vanaf de eerste werkdag die volgt op uw order. Tijdens weekenden en nationale feestdagen worden geen orders verwerkt. Heeft u uw order eerder nodig, neem dan contact met ons op via info@desnuifduif.com voor de mogelijkheden.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Als uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Binnen 2 werkdagen nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u, per e-mail een verzendbevestiging met een track & trace code om uw bestelling te volgen.

BETAAL IK IMPORTHEFFING BIJ INTERNATIONALE VERZENDING?

Internationale zendingen zijn exclusief invoerrechten en -heffingen of belastingen die van toepassing zijn op de verzending. Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten, invoerrechten en -heffingen. We adviseren internationale klanten om te informeren naar van toepassing zijnde invoerrechten en belastingen voor de aankoop.

VANUIT WAAR WORDEN DE BESTELLING VERZONDEN?

Alle bestelling worden verzonden vanaf onze SNUIFDUIF winkel in Amsterdam.

MIJN ‘TRACK AND TRACE’ GEEFT AAN DAT MIJN BESTELLING IS GELEVERD, MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN?

In de meeste gevallen is uw pakket geleverd. Wilt u eerst navragen bij de buren of bij de receptie voordat u onze klantenservice benadert. Soms is uw ‘track and trace’ code niet recent, wij stellen het op prijs als u 2 werkdagen wilt wachten voordat u contact opneemt met onze klantenservice, omdat de bestelling vaak toch wordt geleverd.

VERZENDEN JULLIE WERELDWIJD?

Ja, we verzenden wereldwijd!

Internationale verzendkosten zijn exclusief invoerrechten en -heffingen of belastingen die van toepassing is op de verzending. Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten, invoerrechten en -heffingen. We adviseren internationale klanten om te informeren naar van toepassing zijnde invoerrechten en belastingen voor de aankoop.

MIJN ACCOUNT

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN HET AANMAKEN VAN EEN ACCOUNT?

Een persoonlijk account maakt het kopen van DE SNUIFDUIF producten heel gemakkelijk

  • Uw persoonlijke gegevens worden per order opgehaald
  • U kunt uw status controleren
  • U kunt een wishlist maken, welke bewaard wordt voor een volgende keer
  • U ontvangt exclusieve aanbiedingen
  • De geschiedenis van uw bestelling wordt bewaard en u kunt op elk gewenst moment uw facturen downloaden.
WAAR KAN IK MIJ AANMELDEN VOOR DE SNUIFDUIF NIEUWSBRIEF?

U kunt zich inschrijven voor DE SNUIFDUIF nieuwsbrief rechts onderaan elke pagina. U ontvangt periodieke updates over nieuwe items, events, restocks en speciale aanbiedingen. U kunt zich op elk moment uitschrijven door “uitschrijven” te selecteren onderaan elke nieuwsbrief of in je account onder het kopje ‘nieuwsbrief’.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Geen producten in je winkelmand.